Sunday, October 1, 2017

Think Pink October/ Amigurumi Bunny Brooch/Amigurumi Piglet

As my terrace is all pink on the first day of October:
I don´t know anything about flowers but I love them dearly! Decorate your own soul, as they say.
Little Pink Bunny Brooch as well as my travel compagnon this summer Piglet (check out our little adventures this summer on my Instagram) joined with me. And I love fuchsias, they are so attractive. Pink is nice, fragile, feminine, tender, cute, sweet, charming, romantic, caring. It´s a color of hope and being strong!
And of course, I adore piglets. I find them endearing and pink bunny on black coat? Oh yes!!!

Le premier jour d'octobre ma terrasse est toute en rose:
Je ne sais rien de fleurs mais je les aime vraiment! Pour décorez votre âme, comme on dit.
Petit Broche Lapin  ainsi que mon compagnon de voyage cet été Piglet (nos petites aventures cet été sur mon Instagaram) étaient aussi là.
Et j'aime les fuchsias, ils sont si jolis. Le rose comme une couleur signifie pour moi gentillesse, elle est fragile, féminine, tendre, mignone, douce, charmante, romantique, elle donne espoir etc.
Et bien sûr, j'adore les porcelets. Et le petit lapin rose sur un manteau noir adorable, n´est-ce pas? Oui!!!








Have a nice Octobre!
Je vous souhaite un très joli Octobre!



No comments:

Post a Comment